Jag har varit i skolan.

Heej just nu är jag hemma.För att jag har varit i skolan,för att vi ska sjunga för våran mammor o pappaor.Men om man har en lilla syster eller lile bror så kan de också vara med.Där är det kul.Men det är ensak som är världens konstigaste,för att det är jätte mycke folk där.Men jag orkar o ser alla.Mn jag menade inte så att jag ville inte se alla.Jag menade att jag gillar inte att det är för mycke folk där.Men i stan också.När sätt jag glitter på håret då klia det och det gör ont,och jag svettas jätte mycke.Men vi fick ta kort jätte lite.Bara för att lampan är inte tänd,men lampan är tänd 2 gånger....Hej..dåå
2009-12-09 @ 19:28:27 Miniaankan Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

vi hade också lucia i vår skola fast vår klass var inte det :)

saknar dig!

2009-12-11 @ 19:25:04
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0