Var i Centrum med en kompis.

Hej igår så var vi i centrum i tyresö.Vi hade jättekul.Jag och min kompis var själv där typ en timme,sen kommer pappa.Vi gick till poolen.Det var ul där.Jag gick till centrum bara för att jag ska träffa en kompis.Sen gick vi till Coop Extra.Där träffade vi Filip.Som min kompis är kär i honom.Sen när vi gick ut,så var det att vi träffade Rebecca o Fanny.De är jätte snäll.Vi har jättekul,med de.Sen gick vi till poolen.Där är för små barn.Men vi bryr oss inte.Sen kommer Emirs kusse o hans kompis.Vi lekte burken.Sen gick de hem.Då gick vi till pappa.Han sitter där p äter (PIZZA).Sen kommer Tim,Erik,Emma o Emma.Sen gick de hem.Då träffade vi Amina i en restuango vid poolen.Sen gick alla hem,men vi gick inte hem,bara för att vi väntade på min mamma.

Heej..dåå
2009-12-05 @ 09:42:47 Miniaankan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0