Kojor...

I dag byggte jag o min kusse var sin koja...Det är jätteroligt att vi byggte kojor...Sist byggte vi tillsammans...Asså jag skrev så himla lite...För att jag ska läsa o kryper ner i min sköna säg..Det är inte min säng det är min kusses säng..Men jag lånar den,för att i dag är de söndag o jag ska sova till måndag...Jag kom hit på fredags sen stannar jag här till måndag.För att hennes pappa jobbar...Han jobbar....Han kommer jättesent...Så måste jag o min kusse går hem på måndag imorgon...God.-.natt på dig...
2009-11-22 @ 21:28:52 Miniaankan Permalink


Kommentarer
Postat av: anka¨/(miniaankan.blogg.se)

Svar:Kul då..att jag byggte kojor med min kusse:S

2010-01-04 @ 19:23:18
URL: http://miniaankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0