Lörsenord!!

Hej jag vill bara bärätta en sak för er.Så här var det att nån:Hade fråga efter min lörsenord för att fixa bakrund till mig sidan www.djur.nu   Sen.sa jag.Så lyckas det nån komma in och höra det mitt lörsenord.Då tjuv logga in på den och byta lörsenord på mina djur.Ni som vet vad är djur.nu e då fatta ni vad edt är.Sök på Minianka då kommer ni ser den där rosa katten.Entliken heter den Rosa Pricken..Men sen hade nån bytt namn på den så att den heter Gosan.Då blev jag orolig.För man kan bara byta två gånger...GLÖM ALDRIG DEN HÄR..GER ALDRIG ALDRIG LÖRSENORD TILL NÅN,men bara till mamma och pappa om man vill...Ok glöm inte det..

//Miniaankan
2010-02-15 @ 20:31:25 Miniaankan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0