Tinas kalas!!

Hej i lördags så har Tina min kompis kalas i Tyresö.Vi hade jätteroligt.Först fiskade vi godis,sen så gick vi ut och åkte pulka.Sen blir det en jätestor bråk mellan jag och Fanny.Det var iallafall inte jag som började,det var Fanny som började.Sen skeller de bara på mig att det är mitt fel fast det var Fanny.För att jag hade me mig min egna pulka.Och de andra sa Tina att de får åka plastpåse i stellet efter som de hade inga med sig,och alla ville åka sammtidigt.Och sen sa jag att jag vill också åka.Men sen sa de att jag får vänta....SLUT

//Men nu är det lungt:)
2010-02-09 @ 06:45:31 Miniaankan Permalink


Kommentarer
Postat av: S'

SV; ahahah visst är vi ;) <3 Men du e oxå gullig . PUSS

2010-02-09 @ 07:38:39
URL: http://thepchomphu.blogg.se/
Postat av: S'

SV; amen vrf säger du så? :( Vi är thai.. Måste ha liiiite självförtroende ;) Du är jätte gullig ju, ingen är som dig och dt ska du va glad över. PUSS

2010-02-10 @ 17:48:47
URL: http://thepchomphu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0