Här har det hänt lite konstigt...

Att jag skulle hem 17:00 med Manda min låtsas bästis...Så gick inte det för henne..Så går jag hem själv..Så var det att jag skule titta på tv..Så hadde någon plinga på..Så gjorde jag ingenting för att jag sov..Men jag trodde att jag drömde..Men jag gjorde int det...Vad gör jag sen...Jag sov igen..Sen skulle jag dricka te..Vad hände sen...Jag brändes i min lila söta tungan..Vad händer..Så var det att det svider i min lilla tungan...Vad gör jag 20 min sedan...Jag sov igen..Jag drömde att jag kissade på mig..Fast jag gjorde det i min trosa,,fast putte lite gjorde jag det..Men när alla va kissnodig så vill inte de till toa..Så kissa man på sig lite gran...Men när jag vaknade så börjar (Sony Chans)..Vad gör jag sen...Jag tittade och tittade....

Slut...

//Angkana
2010-01-25 @ 17:30:22 Miniaankan Permalink


Kommentarer
Postat av: anka¨/(miniaankan.blogg.se)♥♥♥

Sv:Jag skrev fel..

2010-01-25 @ 17:32:09
URL: http://miniaankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0