Då blir jag ledsen när du säger så;(

Hej idag så var jag på fritids.Jag blir lite ledsen.För att jag gick till Lailas klassrum.Sen fråga jag om jag får vara med sen sa Amina att jag måste fråga ifall om jag får vara med eller inte.Fast sen gjorde jag.Sen sa hon att jag måste fråga,fast jag hade frågat.Sen gick jag däri från och gick till fritids rummet och satt där och grät jätte mycke.Sen sa jag till Roland att får jag gå till kuddis?..Sen sa han -Ja det går bra.Sen skulle vi äta våfflor.Sen hämtade Corre och Loppan mig.Sen gick jag ut.Och så märkte Anki och Roland att jag var ledsen.Sen kommer han och frågade vad det som hände.Fast jag svarade inte.Sen Går jag och la mig i soffan.Och Roland kom till mig och frågade.Sen sa han_Vill du spela kort -Nej sa jag.....1 tim sedan.Sen blir jag glad fast jag är fortfarande sur på Amina....Hej då alla bloggläsare..
Puss och Tack Roland.D lösade mitt proplem.
//Miniaanka-
2010-03-03 @ 19:50:54 Miniaankan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0