Saknar dig fortfarande!!

Hejsan Svejsan allihopa.Just nu längtar jag efter nån som inte lever längre.Och han är min idol.Han är Michael Jackson. Jag älskar hans låtar fast mest tycker jag om THey Don't Care About Us. Det är min bästa låt som finns.Men nu är han inte här längre.Om han skulle vara här så skulle jag flyga till London för att kunna titta på hans konser..Jag vet att jag stavar fel:(:(:(...Fast ag vet inte hur det stavas:S..Men he då.

//Miniaankan

2010-03-10 @ 17:45:22 Miniaankan Permalink


Kommentarer
Postat av: SABINA

SV; jag skulle också vilja åka till thailand.

Kaninen är död sen 2 år tillbaka, och jag skule också vilja ha en ny..

2010-03-10 @ 18:23:08
URL: http://lisasabinaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Konsert

2010-03-10 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0